Zespół Szkół Elektronicznych Elektrycznych i Mechanicznych w Bielsku-Białej im. Jędrzeja Śniadeckiego
Mam zawód - mam pracę - strona główna

Uczestnik Projektu jest zobowiązany do:

a) aktywnego uczestnictwa w Projekcie;

b) udziału w grupowym doradztwie zawodowym;

 

a w przypadku zakwalifikowania do II etapu Projektu również do:

 

c) udziału w indywidualnym doradztwie zawodowym;

d) udziału w minimum jednej formie wsparcia dostępnej w ramach pakietu wsparcia;

e) udziału w jednej wizycie studyjnej u pracodawcy;

f) korzystania z platformy e-learningowej, w szczególności z uwzględnieniem propozycji konsultanta zawodowego wskazanych w IPRZ;

Pakiet wsparcia, który obejmie uczestników Projektu, przewiduje:

·         zajęcia wyrównawcze m.in. z matematyki, fizyki, informatyki, chemii, rysunku technicznego i języka polskiego;

·         zajęcia pozaszkolne m.in. z języka angielskiego, technologii informacyjno komunikacyjnej ICT, projektowania stron www, systemów i sieci komputerowych, technologii mobilnych;

·         kursy/kursy certyfikowane m.in. z SEP, CISCO, AUTOCAD, CNC, spawacza, prawa jazdy kat. B, C, T, operatora koparki, operatora wózków widłowych, carvingu, barmański, kelnerski, tokarza, grafika komputerowego, obsługi programów księgowych, kurs rachunkowości, kombajnisty, kas fiskalnych;

·         staże/praktyki m.in. w branżach: informatycznej, mechanicznej, elektronicznej, elektrycznej

·         Uczestnicy Projektu będą brali udział w wizytach studyjnych u pracodawców:

- GENERAL MOTORS POLSKA,

- POLMOTORS,

- NEMAK,

- EATON,

- FIAT AUTO POLAND,

- ZAMEL,

- CET,

- PHILIPS,

·         Dodatkowo uczestnicy Projektu będą mieli możliwość skorzystania z kursów on-line, dostępnych na specjalnie przygotowanej do tego celu platformie e-learningowej. 
Będzie ona zawierała 3 bloki szkoleniowe podzielone na kursy przygotowujące do matury, kursy wyrównujące dysproporcje edukacyjne oraz kursy dodatkowe, poszerzające wiedzę.

Uczestnik Projektu jest zobowiązany do:

a) aktywnego uczestnictwa w Projekcie;

b) udziału w grupowym doradztwie zawodowym;

 

a w przypadku zakwalifikowania do II etapu Projektu również do:

 

c) udziału w indywidualnym doradztwie zawodowym;

d) udziału w minimum jednej formie wsparcia dostępnej w ramach pakietu wsparcia;

e) udziału w jednej wizycie studyjnej u pracodawcy;

f) korzystania z platformy e-learningowej, w szczególności z uwzględnieniem propozycji konsultanta zawodowego wskazanych w IPRZ;

Pakiet wsparcia, który obejmie uczestników Projektu, przewiduje:

·         zajęcia wyrównawcze m.in. z matematyki, fizyki, informatyki, chemii, rysunku technicznego i języka polskiego;

·         zajęcia pozaszkolne m.in. z języka angielskiego, technologii informacyjno komunikacyjnej ICT, projektowania stron www, systemów i sieci komputerowych, technologii mobilnych;

·         kursy/kursy certyfikowane m.in. z SEP, CISCO, AUTOCAD, CNC, spawacza, prawa jazdy kat. B, C, T, operatora koparki, operatora wózków widłowych, carvingu, barmański, kelnerski, tokarza, grafika komputerowego, obsługi programów księgowych, kurs rachunkowości, kombajnisty, kas fiskalnych;

·         staże/praktyki m.in. w branżach: informatycznej, mechanicznej, elektronicznej, elektrycznej

·         Uczestnicy Projektu będą brali udział w wizytach studyjnych u pracodawców:

- GENERAL MOTORS POLSKA,

- POLMOTORS,

- NEMAK,

- EATON,

- FIAT AUTO POLAND,

- ZAMEL,

- CET,

- PHILIPS,

·         Dodatkowo uczestnicy Projektu będą mieli możliwość skorzystania z kursów on-line, dostępnych na specjalnie przygotowanej do tego celu platformie e-learningowej. 
Będzie ona zawierała 3 bloki szkoleniowe podzielone na kursy przygotowujące do matury, kursy wyrównujące dysproporcje edukacyjne oraz kursy dodatkowe, poszerzające wiedzę.


Harmonogram zajęć z doradztwa indywidualnego przedstawiono poniżej

Pliki do pobrania
TypNazwa / opisRozmiarPobierz
22.90 KB
Pobierz
Owiedzin : 1 702 240
Gości online : 28
Zapytań : 9
Czas zapytań : 0.015s
Czas generowania 0.041s
Projekt i wykonanie portalu : Krzysztof Michniowski Zgłoś błąd